"Tiny Love" žaislinė arka yra aukščiausios kokybės gaminys, kuris suteiks džiaugsmo ir paįvairins kiekvieną kelionę vežimėliu ar automobiliu. Lanke yra: veidrodėlis, barškutis, minkšti talismanai, šerkšnas ir silikoninis kramtukas, todėl jūsų mažylis su juo nenuobodžiaus ir smalsiai išties rankas žaisti.
Galvytė pagaminta iš aukščiausios kokybės medžiagų, o jos spalvingi elementai sudomins net išrankiausius mažylius! Žaislą labai lengva surinkti, o reguliuojamas jo kampas leis jį pritaikyti kiekvieno vaiko poreikiams.
Ant arkos pakabinti žaislai leis kiekvienam mažyliui lavinti stambiąją motoriką, smulkiąją motoriką ir pojūčius.
ARKOS ELEMENTAI:
Banginis su skaidria prizme.
Vaiko aktyvuojama vėjo malūno gėlė.
Universalus tvirtinimo klipas, tinkantis daugumai vaikiškų vežimėlių.
Lengvai užčiuopiamas kramtukas.
Muzikinis krabo pakabukas.
Lengvai pakreipiamas lankas į kūdikį.
Žvaigždutės formos veidrodėlio pakabukas.
Vėžliuko formos barškantis kamuoliukas su šiugždančiais elementais.
RAIDOS RODIKLIAI:
0-3 mėn
Pirmuosius tris mėnesius kūdikiui reikia žaislų, į kuriuos jis galėtų sutelkti dėmesį. Dėl šios priežasties žaislą vertėtų padėti tinkamu atstumu (20-25 cm) nuo kūdikio.
2-4 mėn
Kol kūdikis guli ant nugaros, žaislai turi būti pasiekiami, kūdikis gali žiūrėti į paukščiuko veidrodėlį, žaisti su kramtuku arba žiūrėti į priešais jį pakabintus žaislus.
4-6 mėn
Tobulėjantys kūdikio pojūčiai ir rankų kontrolė leidžia užtikrintai paimti žaislą, žaisti ku-ku, įdėti kramtuką į burną, kad palengvėtų dantų dygimas.
Toliau rasite pagrindinius raidos elementus, kuriuos kūdikis gali lavinti naudodamasis šiuo žaislu:
Pojūčiai
Besišypsantys personažai, šiugždančios tekstūros, barškėjimo garsai ir kitos savybės skatina regos, klausos ir lytėjimo pojūčius.
Tikslūs judesiai
Galimybė reguliuoti lanko pakreipimą leidžia nustatyti tinkamą atstumą nuo vaiko, todėl vaikas gali atsitrenkti į žaislus, o vėliau juos liesti ir traukti. Taip vaikas lavina savo motorinius įgūdžius ir akies-rankos koordinaciją.
Asociatyvi svetainė
Kol jūsų vaikas muša žaislą, dėl ko žaislas pradeda judėti arba skleisti garsą, vaikas mokosi, kaip veikia priežasties ir pasekmės procesas. Vėliau vaikas išmoks įjungti elektroninį žaislą ir vėjo malūnėlį.